Pagina's

maandag 16 november 2015

Winter Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik weer even lekker aan de slag gegaan met een pocket letter en ik vind dit nog steeds zo leuk om te doen ! Dit keer heb ik gekozen voor een pocket letter in de winterse kerstsferen. 


Zoals jullie kunnen zien heb ik natuurlijk weer onwijs veel Noortjes gebruikt want deze zijn hier gewoon een heel erg leuk en perfect maatje voor.


Hier heb ik dus die onwijs leuke Merry Christmas mal gebruikt en deze uit craft cardstock gestanst dit is toch wel op het moment 1 van mij favoriete kleuren en je kan het gewoon met heel veel combineren.


En hier heb ik dus die gave Noor mal hollandse schaatjes gebruikt en deze heb ik dus ook nog even bewerkt met een sneeuwmarker en deze dan verhit met me heattool zodat het net echt sneeuw lijkt wat op de schaatsjes zit. 


Hier zien jullie ze dan nog even afgebeeld en uitgestanst zijn ze dus nog leuker! 


Ook verkopen we in de webshop de hoesjes voor de pocket letters zodat je dus meteen aan de slag kunt gaan !


Hier heb ik aan de linkerkant de gave vieuwmaster gebruikt van Noor en deze heb ik dus door de midden geknipt omdat ik hem anders te groot vond om hem te gebruiken. En daar heb ik dan met leuke letterstickers het woord xmass ingeplakt. 

6002/2029 Happy Holidays Merry Happy Reindeers     6002/2027 Happy Holidays Merry Christmas tekst

Ook heb ik nog even met een witte parelpen op de embossde delen wat pareltjes gezet en het mooie is dat deze dus volgende maand uitkomen van Dutch doobadoo ! Dus nog heel even geduld dames maar ook dan zijn die te verkrijgen bij noor & zo.


Als laatste wil ik jullie nog de laatste 2 mallen laten zien die ik heb gebruik en dat is dus de Noor slee en al een wat oudere mal met de lantaarnpaal maar ook deze leent zich hier dus perfect voor om te gebruiken. Jullie kunnen natuurlijk alle materialen hieronder weer terug vinden.

Lieve groetjes.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking:

  1. Prachtige pocketletter. Mooi gedaan met hele lieve mooie malletjes en papier!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen