Pagina's

zaterdag 14 november 2015

Hij Komt, Hij komt...

Hoi allemaal,

 De Sint komt al weer gauw in ons land en met de Dutch Doobadoo boekmal kun je dan een toepasselijke kaart maken. Als basis kaart heb ik rood stevig cardstock gebruikt en de grootste boek maat overgetrokken van de Dutch Doobadoo Dutch Shape Art A5 Book Artikelnummer: 470.713.112 Een stuk goud gaas erop geplakt.

Met designpapier het iets kleiner boek uit getekend en geknipt  de randen van het papier iets ouder gemaakt met een distresser, de randen beinkt met walnutstain van distress. Alle randen van het papier maak iets ouder , ik vind dat net dat even meer.


Een stuk papier, nouja eigenlijk een bladzijde uit een piano boek de ene kleinste overgetrokken op papier en uitgeknipt, deze plak je in het midden. De vouw bladen heb ik iets opgebold ,zodat het een echt boek lijkt.Het grote rechte stuk zoals op de sketch geplakt alleen ik heb deze in laagjes gemaakt, een stuk jute ertussen.

6410/0083 Stempelset Sinterklaas

In de hoek hoort een cirkel , op de Kreadoe heb ik deze super leuke 6002/0478 Noor! design Cutting & Embossing stencil Doilie rond gekocht van Noordesign . Ik heb deze in wit cardstock gebruikt en vellum papier, het idee van de kraag van Piet.


 Wat blijven ze ook super leuk toch die Clearstempels Sinterklaas 6410/0083 . Hele leuke teksten zitten erin en de Sint en Piet, voor kinderkaarten super leuk te gebruiken.


Verder heb ik bloemen gebruikt, steranijs,parels,een memoklem, veren en een klein jute zakje.

XX Christa

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten