Pagina's

dinsdag 17 november 2015

Gift for You

Afgelopen woensdag was Jolanda jarig en daar hoor natuurlijk een kaddotje bij. Nu leek het mij leuk om dit kado in de nieuwe Card Art 470.713.589 te stoppen. Het is een leuk mok die je kunt versieren met zakjes thee, koffie of dus een kadobon. 


Ook de Stencil Art van Dutch Doobadoo is er perfect bij te combineren zoals je ziet.

470.455.003 Dutch Stencil Art Cijfers

Nadat ik de mok heb nagetekend en geknipt doe ik het zelfde met de Stencil Art cijfers. Ik teken ze uit kraft en daarna uit het designpapier 6011/0313 Botanical.


Kijk maar eens hoe leuk de cijfers nu uitkomen en ze passen zo perfect bij de mok. Ook de labels die bovenaan uitsteken zitten in dat papierblok.


Het oor van de mok heb ik bestempeld met een swirl en onderaan een leuke bloementof om het wat op te fleuren. Her en der zie je wat vlindertjes fladderen.


Ik hoop dat jullie de mok leuk vinden en deze is al als Pre Order in de webshop te bestellen. Er komt nog meer leuks en dat verwachten we rond eind november.

470.713.589 Dutch Doobadoo Card Art Mug       470.455.003 Dutch Stencil Art Cijfers

Fijne dag en groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Wat een mooie koffiebeker, prachtig gedaan en mooi met het jaartal erop!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen