Pagina's

maandag 2 november 2015

1001 Mogelijkheden met PanPastel

 Hallo allemaal,

Vrijdag 13 november hebben we een supergave Grote Workshopdag met PanPastel bij Noor & Zo. Tijdens deze dag mag je deelnemen aan 6 workshops.

Ik vind het echt supertof dat ik erbij mag zijn op deze dag.  PanPastel is een heel fijn kleurmiddel waar ik graag mee werk. Bij mij gebruiken jullie de PanPastel voor de achtergrond en dan in combinatie met de bomenstempel van Noor! Design.


We gaan jullie dan leren wat de mogelijkheden zijn met PanPastel. En ik kan je vertellen, dat is heel veel! Bij elke workshop ga je een creatie maken, met telkens een andere techniek.


Wil je dit en alle andere technieken leren? Geef je dan snel op, want er zijn nog een maar een paar plaatsjes vrij!


Want het zou toch zonde zijn als je PanPastel in huis hebt, zonder dat je weet wat je er allemaal mee kunt doen! Voor slechts € 19,95 heb je een hele gezellige dag, inclusief materiaal, lunch en 2 x koffie/thee. En je gaat ook nog met 6 creaties naar huis! 

Ik heb er reuzeveel zin en wie weet zie ik je dan!

Liefs,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten