Pagina's

vrijdag 16 oktober 2015

Miniboekje Marit!

De vele gezichten van Marit!!
Vandaag laat ik deel 1 zien van het miniboekje wat ik aan het maken met de foto's van mijn jongste dochter Marit. Ze kan van die gekke gezichten trekken soms en zo laat ik haar vele gezichten zien door de jaren heen. Dit keer deel 1 van het boekje met verschillende technieken en volgende week deel 2! 
Met een stencil met haar naam erop heb ik met distress inkt de afdruk gemaakt op pagina 1. Ook met het leuke bloemenstencil van Dutch Doobadoo. En de veren stansjes passen zo mooi bij de bloemetjes. Pagina 2 heb ik bewerkt met modeling paste van Dutch Doobadoo en toen het droog was het stencil er weer op gelegd en met distress inkt gekleurd. De banners zijn gemaakt met washi tape.


Bij kaartje 3 en 4 heb ik de takjes stans van Vintage flourish gebruikt en de leuke madelief stans. De lettertjes met een alfabet stans van Joycraft en daarna bewerkt met glossy accents. 


De bottle tops op het rechter kaartje komen van de serie Summer Vibes van Simple Stories. Ook te koop bij Noor & Zo!

Het linkerkaartje heb ik de achtergrond met een embossingstencil bewerkt. En verder met wat stickers van de serie Summer Vibes. De achterkant van dat kaartje heb ik de balonnenstans van Noor Design nog bewerkt met de hele mooie "wink of stella brush". Daar kun je een hele mooi glitterlaag mee aanbrengen!


En voorlopig de laatste pagina van het miniboekje heb ik de achtergrond gemaakt met het hele mooie rozenstencil van Dutch Doobadoo en hun modeling paste. Na het drogen het stencil terug gelegd en gekleurd met distress inkt. De rozen stans met groen papier uitgestanst en daarna heb ik hem in de mal nog gekleurd met de kleur "ripe persimmon" van distress inkt. Een klein randje onder de foto en een leuk houten uithangbordje met bijbehorende schattige kleine tekst stempeltjes.
 

Dit waren de eerste pagina's van mijn miniboekje over de vele gezichten van Marit. Volgende week volgende andere pagina's.
Bedankt dat je langs ben geweest en voor je eventueel reactie!
Fijne dag nog!
Groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten