Pagina's

maandag 5 oktober 2015

It's a Wackey Boy

Hallo allemaal, Vandaag is het weer mijn beurt om jullie te laten zien waar ik mee aan de gang gegaan ben. Ik heb dit keer gekozen voor die leuke wacky brothers, je hebt inmiddels al een hoop creaties voorbij zien komen op het Noor & Zo blog van deze leuke monstertjes en ik kon het dus ook niet laten om er iets mee te gaan maken.

Zoals jullie kunnen zien heb ik er dus voor gekozen om meerdere wacky brothers bij elkaar te gebruiken en dit tot 1 project te maken. Ik vond dit juist wel leuk voor een babyshower of een geboorte om in een zo'n leuke verrassingsmand te doen die je kan cadeau kan geven. En de ontvanger zou hem eventueel natuurlijk ergens in het kamertje van de baby kunnen ophangen.



Mag ik jullie voorstellen aan Bud, Neil en Dude ! Hoe leuk zijn ze ! En super makkelijk om te gebruiken je trekt gewoon 1 van de monsters over op papier en plakken maar! Ik ben er dus lekker mee aan de slag gegaan. 


Hier zien we dus Dude die ik beplakt heb met het mooie papier van Noor & Zo, ik had laatst namelijk het grote baby blok gekocht en had deze nog niet gebruikt dus dit was natuurlijk de kans om er wat moois mee te maken.


Er zitten zoveel leuke en mooie design in dit blok, en ze zijn niet allemaal verbonden aan een baby thema dus je kan ze ook voor andere projecten gebruiken.


In het midden zien we dus Neil ook deze is beplakt met papier uit het baby blok van Noor & Zo en verder heb ik deze nog bewerkt met een fine liner om er iets extra's aan te geven. En ook die super gave ogen die Dutch doobadoo heeft uitgebracht speciaal voor deze schattige monsters.


Deze paper art is heel makkelijk los te knippen of te snijden en ook zou je ze nog een kleurtje kunnen geven met wat verf of gesso.


En als laatste wil ik jullie Bud laten zien, ook deze is weer beplakt met baby papier en afgewerkt met die gave oogjes en wat fine liner om de randjes heen. En zoals jullie kunnen zien heb ik het geheel afgewerkt met wat scrapbook letters die ik al zoo lang had liggen maar nooit gebruikte. Aan het eind van het woord Boy heb ik nog gekozen om de gave Dutch doobadoo cardboard art gebruikt met de speentjes en deze nog even bewerkt met wat witte gesso van Dutch doobadoo.


Deze zijn heel handig eruit te drukken en je zou ze met verf kunnen bewerken of zelfs met papier kunnen beplakken maar gewoon zo zijn ze natuurlijk ook onwijs leuk!

Hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven voor de wacky brothers en hopelijk zien we jullie creaties ermee snel op het Noor & Zo blog.

Lieve groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: