Pagina's

zondag 13 september 2015

Party Time

 Wat is de auto card art mal van Dutch Doobadoo toch leuk! Ik heb er een leuk verjaardagskaartje mee gemaakt, voor een jongetje. In dit geval is dit een foto van mijn zoon, om jullie een idee te geven hoe het met foto eruit ziet.


Wat is nou het verschil tussen card art en shape art van Dutch Doobadoo?

Card art is altijd een gebruikersitem, een auto, (zoals hierboven) schaats, vissenkom Shape art is gewoon een mooie vorm zoals het hart of de Teardrop!

470.713.586 Dutch Doobadoo Card Art Auto

De auto heb ik versierd met de leuke cadeau stansjes van Noor! design. Als je deze gestanst en geembost hebt, dan laat je hem in de mal zitten en beïnkt je hem met de kleur die je mooi vind. Hierdoor zijn de strikjes zichtbaar.


Voor het raam heb ik transparant plastic (mica) gedaan om een ruit te creëren, daarachter heb ik de foto geplakt.


Achter de auto heb ik de sterrencirkel gebruikt, deze is erg leuk voor jongenskaarten en Kerst. Uit de stans komen ook de sterretjes die ik heb gebruikt bij de koplampen en in het midden daarvan.

6002/0350 Party Presents 3 stuks

Tot de volgende keer.
Liefs,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: