Pagina's

woensdag 2 september 2015

A Single Rose


Hallo allemaal,

Hebben jullie dat gave rozen papier van botanical al gezien? Ik ben er weer mee aan de slag gegaan, ik ben namelijk gek op rozen. Dus je snapt het al helemaal in mijn straatje.


De randjes heb ik be-inkt met distress-inkt vintage-photo  en oud gemaakt met een applicator van Tim Holz.



De lichte kleur cardstock heb ik langs de randjes ingeprikt met een prikpen voor een extra vintage look.


De roos en vlindertjes heb ik uitgeknipt en opgeplakt met 3d tape, deze zitten ook bij het pakket design papier.


Natuurlijk heb ik er ook diverse Noortjes bij gebruikt zoals de prachtige vlinderrand en het mooie frame. In het frame heb ik een Vinatge Foto verwerkt.

6002/0389 Blauw Rand vlinders       6002/0390 Blauw 2 vlinders      6002/0421 Noor! Design Blauw Rechthoek frame + inhoud

Bij de Vlinderrand is ook een set losse vlinders verkrijgbaar. deze passen weer zo mooi op de rand zoals je kunt zien.

Tot de volgende keer,
Groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: