Pagina's

maandag 24 augustus 2015

Warm Winter Wishes

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie een project laten zien waar ik van de week mee bezig ben geweest. Namelijk een card in a box. Het lijkt allemaal heel erg moeilijk maar dit is echt heel erg makkelijk om te maken en ze blijven zo leuk!


Deze card in a box projecten kunnen gewoon plat verstuurd worden dus extra leuk om te mogen versturen of ontvangen. Ik ben aan de gang gegaan met wat kraft cardstock, deze is echt niet meer uit mijn voorraad weg te slaan. 

6003/0318 Paper bloc Be Merry

Hierop heb ik het nieuwe papier van Noor design gebruikt die heet Be Merry. Dit is echt zulk mooi papier in zachte en mooie 'ijs achtige"kleuren.


Hierop heb ik de leuke rendier stansjes gebruikt die ik van de week al op de facebook pagina van Noor & Zo heb laten zien. Deze heb ik bewerkt met wat disstress inkt en de witte stippen zijn gemaakt met de Dutch doobadoo witte gesso. 

6002/2029 Happy Holidays Merry Happy Reindeers

Ik vind dat zo de diertjes net iets meer tot leven komen. De tekst warm winter wishes is van Noor design en erg leuk voor deze winterse projecten.


Verder heb ik nog de leuke slee stans gebruikt en deze ook een klein beetje bewerkt met wat distress ink.  Hier kan ik inmiddels ook echt niet meer zonder . Verder zie je ook nog de mooie ijssterren rand van Noor design, deze heb ik bewerkt met wat glitters voor het winterse effect.


Aan de andere kant van het doosje heb ik de stansmal Winter gebruikt van Noor design. Ook deze heb ik weer een beetje bewerkt met wat distress ink. Ik gebruikt zelf de walnut stain hiervoor. Verder is het doosje nog afgewerkt door een ronde rand pons te gebruiken, zodat het geheel niet zo vierkant wordt. En ook de liquid parels mogen niet ontbreken.

6410/0124 Winter Wishes Clearstamp Stars   6002/2021 Winter Wishes Rand met ijskristallen  6002/2033 Winter Wishes Tekst Winter

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Lieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten