Pagina's

zaterdag 1 augustus 2015

Tutorial Fun flock

Hallo allemaal,

vandaag ga ik jullie laten zien, hoe je zo'n leuk "bont" kraagje krijgt op je kerstman kleding.


 Benodigdheden:

fun flocks van stampendous
alleslijm van dutch doobadoo
stansjes van de kerstman kleding
of iets anders waar je de fun flocks  op wilt hebben, denk bijv. aan sneeuw of bontkraagje op je ingekleurde stempelafdrukje.



 Breng de alleslijm van dutch doobadoo aan op de gedeeltes waar je je bontje wilt. Deze lijm is hier zeer geschikt voor, omdat deze transparant opdroogt. Anders ga je straks lijmresten zien wat erg lelijk is! Niet doen dus! 



Breng de fun flocks aan op de lijm.



 Als de lijm helemaal is opgedroogd, komt het er zo uit te zien als eind resultaat, enig toch!


Ik heb er een kaart mee gemaakt.




























Wat vinden jullie dat is toch super leuk spul om mee te werken met een geweldig effect!

FUN-FL - 400 Fun Flock Cotton Ball White

Tot de volgende keer,
Groetjes 



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



6 opmerkingen:

  1. mooie kaart! dank je wel voor je uitleg, ik had hier nog niet van gehoord. Ik deed het altijd met nep sneeuw.
    dit ziet er eigenlijk wel leuker uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er super gaaf uit. Net echt!!
    Creatieve groet, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk gedaan Miranda. De lijm heb ik al. Nu nog de flocks 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk gedaan Miranda. De lijm heb ik al. Nu nog de flocks 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  5. komt op mijn lijstje voor Den Bosch :)

    BeantwoordenVerwijderen