Pagina's

donderdag 13 augustus 2015

Mixed Media & PanPastel

Kennen jullie de Essentials lijn van Dutch Doobadoo? Misschien heb je deze lijn nog niet gezien of heb je geen idee wat je er mee kan. Het is een Basis progamma van mdf bij Dutch Doobadoo. In deze collectie zitten nu de mdf ronde en ovale vormen.


Ik wist meteen wat ik er mee ging maken. Ik ben helemaal weg van de Mixed media stijl op het moment. Lekker met gesso en structuurpasta kliederen. Ik heb eerst de basisvorm in de zwarte gesso gezet.

870.002.090 Gesso Zwart 250 ml

Met de fijne gesso van Dutch Doobadoo gaat dat perfect. Daarna lekker aan de gang met bloemen, bedels, knoopjes en allerlei andere embellishments. Deze vond ik het wel leuk om er ook een workje en lepeltje bij te gebruiken. 


Als alles geplakt is ga ik overal met de zwarte gesso overheen. Tot ik echt niets meer zie van kleur...Echt alles zwart. Als dat gedroogd is, eventueel een beetje met de heattool dan ga ik er met PanPastel overheen. Deze keer heb ik voor de Metallics gekozen. Dat zijn toch wel één van mijn favorieten! 


Ik hoop dat jullie het een leuk project vinden. Ik heb het in ieder geval met plezier gemaakt. 

478.007.009 Dutch Softboard Dots   460.440.006 Dutch Doobadoo MDF Art Essentials cirkels

Succes allemaal!
xoxo


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten