Pagina's

zaterdag 11 juli 2015

Just Married

Ik maak ze niet zoveel trouwkaarten maar met de mooie mallen van Noor! Design is dat zeker een feest. Ik heb van deze serie de taart en tekst "Wedding" gebruikt.


Ik heb gekozen voor een Dutch Doobadoo Shape Art vorm. Niet alleen voor de bloghop maar ook meteen voor de nieuwe Sketch Challenge bij Dutch Doobadoo. We hebben op het Dutch Doobadoo elke maand een nieuwe Challenge wedstrijd waarmee je leuke prijzen kunt winnen.


Dus hou je van een Challenge met Sketch doe dan gezellig mee. Je vind deze op het Dutch Doobadoo blog HIER.


Aan de zijkant heb ik de vlinderrand geplakt en de bijpassende losse vlindertjes er op geplakt. Ze zouden bijna weg fladderen.


6002/0389 Blauw Rand vlinders        6002/0390 Blauw 2 vlinders

Ik vind het leuk dat je de vlinders los kan kopen aangezien ik bijna op elke kaart wel vlindertjes plak. Want je hoeft ze natuurlijk niet samen met de rand te gebruiken.


Hier zie je de tekst "Wedding". Het is een mooie sierlijke tekst die echt bij een trouwkaart past.

6002/0429  Just Married Taart 6delig      6002/0395  Just Married Tekst

De taart bestaat uit 3 lagen met een paar leuke randjes er bij.  Dat maakt het samen een leuk geheel. Helemaal met 3d kit of foamblokjes,


Ik hoop dat jullie de kaart leuk vinden. Ik heb er van genoten om deze te maken.

Tot de volgende keer,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen:

  1. een heel mooie trouwkaart!!!!

    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie chique en sierlijke trouwkaart. Prachtiggggggg gedaan.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen