Pagina's

woensdag 24 juni 2015

Let it snow!


We zitten met zijn allen nog te hopen op een prachtige zomer, met lekker temperaturen. Toch heb ik een kerstkaart gemaakt. Ik kwam tijdens het opruimen de ijskristallen mask van Dutch Doobadoo tegen en ik kreeg meteen een idee voor de uitwerking van de sketch challenge #3.


De prachtige mask heb ik op het design papier gelegd, daarna met hele kleine beetjes, niet te hard duwen en zoveel mogelijk één kant op strijken, de ijskristallen op het papier gemaakt.


 Ik heb op de natte structuurpasta ijskristallen gestrooid van Viva Decor. Deze blijven dan goed plakken.


Hieronder op de foto zie je de ijskristallen ingezoomd. Ik heb ook de summer lovin zonnebloem stans van Noor! Design gebruikt. Ideaal bloemetje dat in heel veel kleuren leuk is, zelfs voor een kerstkaart!


Hieronder zie je de bloemetjes nog beter. Ook heb ik de postzegel stansjes met de daarbij behorende tekst stempels gebruikt. De stempels zijn zo leuk. Zoveel verschillende kleine woordjes voor verschillende thema's

  

Over de gehele kaart heb ik de randjes bewerkt met witte gesso, voor een sneeuw effect


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

  1. Wat een super gaaf kaartje! Leuk zeg die ijskristallen!
    Helemaal top dit kaartje!

    Groetjes

    Rimmie

    http://butterflykisses83.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen