Pagina's

dinsdag 19 mei 2015

Going to the Beach

Zijn jullie ook zo gek op slippers? Ik wel! Toen ik deze slippers van Dutch Doobadoo zag, dacht ik meteen 'gaaf!'. 

Het duurde wel even voordat ik bedacht had, wat ik nou precies met de slippers wilde. Maar met de mooie plaatjes uit het blok Under the Sea, was het idee zo geboren.


Ik heb het lieve plaatje in tweeën geknipt, om het vervolgens weer tegen elkaar aan te maken. De mooie ronde stansmal maakt het geheel af en geeft het een sierlijk uiterlijk.


Om alles een zomers effect te geven, heb ik alles randjes bewerkt met gele inkt.


Het strikje is een van mijn favorieten. Dus ook op de slippers mocht hij niet ontbreken.

460.440.160 Dutch Doobadoo MDF Pair of FlipFlops

Tot de volgende keer,
groetjes



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: