Pagina's

donderdag 23 april 2015

You are awesome

Vandaag weer een vrolijk kaartje,
Toen ik het paper pad van Noor Botanical voor t eerst zag was ik op slag verliefd! Wat is het mooi en wat kun je leuk met de tags spelen die erin zitten.

Mijn afdrukje heb ik weer gekleurd met Sennelier. Ik ben een echte kleurder maar de Aquarelle verf blijft echt mijn favoriet om mee te kleuren. Ik zal daar ook regelmatig straks als de winkel open is mee demonstreren of workshops mee gaan geven.


De basis van mijn kaart heb ik gemaakt van creme linnen cardstock.We krijgen in de winkel een uitgebreide collectie van dit papier in allemaal mooie kleuren. Daar op ben ik gaan plakken met het prachtige botanical papier, een taartrandje en wat ribbelkarton van Joy (ook echt onmisbaar voor mij op een kaartje).


Zoals ik eerder al schreef, met de leuke tags die in het paperpad zitten kun je heerlijk spelen en hier zie je dat ik gebruik heb gemaakt van het label 100% awesome. Met wat alpha letters heb ik de tekst compleet gemaakt.

6011/0313 Paperbloc Botanical

De basis van mijn kaart is gewoon vierkant . maar door aan de zijranden een rand te plakken die je stanst met de nieuwe blauwe randmal krijg je een heel sjiek effect.

Groetjes,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





3 opmerkingen: