Pagina's

maandag 20 april 2015

Together

 Mijn moeder was op 1 april jarig (geen grapje) en natuurlijk wilde ik voor haar iets moois maken.En aangezien de Dutch Doobadoo gesso en de inka gold op haar verlanglijstje stonden heb ik daar gelijk op ingespeeld met deze mdf hanger. 


Ook een lieve foto van haar kleindochters mag dan natuurlijk niet ontbreken. Het gaat ook zo hard! Deze foto is namelijk al weer van 5 jaar geleden en geeft weer even een leuke terugblik.


Natuurlijk ben ik weer begonnen met mdf in combinatie de gesso. Tja ik ben er gewoon echt helemaal dol op!! Ook heb ik natuurlijk weer kleifiguren en bloemen op mijn creatie verwerkt.

460.440.040 MDF Art Mini Album Picture Frame

En ook de structuurpasta en masks mogen niet ontbreken voor net dat beetje extra reliëf. 


Om het geheel nog helemaal af te maken nog aan de slag gegaan met sprays en de inka gold silver. Geeft toch weer een super gaaf effect zo en mijn moeder is er erg blij mee. 

Viva Decor Inka Gold Siver 902

En met de cadeaumand die ik voor haar gemaakt had gevuld met de leuke spulletjes die ik ook gebruikt heb is ze al heerlijk aan de slag gegaan.

Ik hoop dat ik jullie weer heb weten te inspireren om zelf ook met al dit moois aan de slag te gaan.

Liefs



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten