Pagina's

vrijdag 3 april 2015

Friendship

Goedenavond allemaal,

Wat zijn we druk... de verbouwing van onze winkel Noor & Zo is in volle gang. Er begint nu zicht aan te komen. Manlief is iedere avond weg om alles in 't Binnenhof mooi te gaan maken. Noor & Zo wordt 1 van de vele winkels die gaan huisvesten onder dit dak. 



Voor morgen staat weer een leuke workshopdag gepland met stempeltechnieken. We hebben volle bak, meer dames dan we officieel kwijt kunnen. Met 24 dames wordt het vast heel gezellig, beetje inschuiven en passen en meten en dan komt dat helemaal goed.

Morgen hebben we in onze winkel natuurlijk ook weer de laatste nieuwe producten bij ons. De basis voor deze kaart heb ik gemaakt met de nieuwe Dutch Shape Art mal label van Dutch Doobadoo.


Dit is weer een onmisbare basisvorm in je collectie:

 
klik {HIER} en bestel dit artikel online bij Noor & Zo

Om mijn kaartje af te werken heb ik o.a. de boei en het ankertje uit het nieuwe Dutch Paper Art vel gebruikt. Verder een beetje Raff prutjes erop, plakken met het lijmpistool en klaar!


Het stempelafdrukje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met l'Aquarelle van Sennelier. Leuk om te zien dat na onze workshop inkleuren toch diverse dames om zijn naar dit mooie kleurmedium. Een ieder die hiervoor bij ons op les wil komen is van harte welkom. We gaan zeer binnenkort weer workshops inplannen hiervoor!


Op het midden van mijn kaartje heb ik de laatste nieuwe blauwe Noor! Design mal gebruikt.  In het midden van die mal een tekst gestempeld met de Noor! Design Seashore stempelset.

klik (HIER) en bestel dit artikel online bij Noor & Zo

Schelpjes mogen natuurlijk ook niet ontbreken op dit soort maritieme kaartjes. 


En dan ga ik nu gauw sluiten. De auto is ingepakt voor morgen, nog even wat freubelen en dan zie ik velen van jullie morgen op onze workshopdag!


1 opmerking:

  1. hier eveneens volger geworden,
    zulke blog moet je op de voet kunnen volgen, net zoals bij fb, maar hier zie je mooi de details
    Erg mooie kaart!!!
    gr
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen